Pagina's

zaterdag 18 september 2010

Ding #20

Een van de eerste dingen die ik gedaan heb toen we de uitleg kregen van de 23dingen cursus is het aanmaken van een eigen last.fm account.
De daarbij behorende widget is toen uiteraard ook al geplaatst. Ik ben nog niet bezig geweest met spotify en wacht daar ook nog mee, ik maak eerst de gevraagde dingen in orde alvorens ik me ga storten op de extra dingen.
Het last.fm account is leuk maar voor de Bieb in roermond in mijn beleving niet langer van toepassing daarw e daar helemaal niets met muziek hebben cq doen
de cd collectie is niet langer, prive is het leuk om te hebben, had ik het echter niet dan was het ook goed, een aardigheid dus in mijn geval

2 opmerkingen:

23 Dingen zei

Heb je voor last.fm dan een betaald account aangeschaft? Anders krijg je toch maar vrij weinig muziek door, toch?
Spotify biedt wat dat betreft langer tijdgenot voor nada Eiro.
Waar ligt jouw muzieksmaak?

netsooj zei

@23dingen, ik heb een gratis account, krijg inderdaad niet zoveel door ik kan wel zien wat anderen doen, ik kan mijn eigen muziek mooi afspelen, in Skype wordt keurig getoond wat ik nu beluister, mijn interesses qua muziek zijn nogal ruim van nederlandstalig tot en met Rock