Pagina's

zaterdag 18 september 2010

Ding #19

Ja en waar moet je dan beginnen?
Weer bovenaan in het artikel en doorgenomen de diverse links bekeken en gelezen.
dan even een opsomming maken van plekken waar ik wel eens prive actief ben (maar te weinig)Hyves/facebook/myspace/facebook.

Op termijn zullen er keuzes gemaakt moeten worden ook in deze chaos, we kunnen tenslotte niet overal bij zijn en ook niet overal goed in zijn, welke dat gaat worden, dat is voor mij nog niet duidelijk, ze hebben allen wel hun plus maar zeker ook hun minpunten.
Zojuist mezelf aangemeld op verzamelpunt Plaxo, ook daar weer kijken en uitzoeken of dit afdoende is om de de vele social sites mezelf een plaats te geven die bij me past

1 opmerking:

23 Dingen zei

Mooi plaatje erbij gevonden he! Ik ben benieuwd hoe jij Plaxo vindt. Ik vind 't een vervelend ding ;-)