Pagina's

dinsdag 4 mei 2010

Het gaat weer beginnen

Na enkele dagen helemaal niets aan mijn blog gedaan te hebben, gaat het weer beginnen.
In Roermond hebben we de aftrap met de cursisten op 17 mei over een kleine twee weken dus. Ik heb mijn te coachen mensen daar gisteren een bericht over doen toekomen, de komende week ga ik alvast verzoeken om een Gmail account aan te maken opdat we direct aan de slag kunnen de 17e. Ben benieuwd hoe men een en ander op gaat pikken.
De Flickr foto die Rob van me genomen heeft op de eerste ochtend heb ik aan mijn profiel toegevoegd. Ik heb me lang genoeg in gehouden vind ikzelf. Vanaf morgen ga ik punt 8 en 9 doen.

1 opmerking:

23 Dingen zei

Sta je zo te trappelen :-) ? Ga lekker zelf door en blijf erover bloggen. Ik had je ervaringen met RSS nog niet gelezen? Wel mee bezig geweest?