Pagina's

woensdag 5 mei 2010

Ding *8

In oefening 8 wordt gevraagd om wat te experimenteren met image generatoren
welnu ik ben aan de slag gegaan met Generator land.com Kijk maar eens wat ik gemaakt heb op: Generatorland.com Ik zie zo een twee drie nog niet wat de toegevoegde waarde is voor mij danwel voor ons bedrijf, daarom zal ik er nog een testen.

Ik heb dus ook http://www.web20badges.com/ getest, simpeler en meer bruikbaar voor mij en de zaak. Bekijk de verschillen zelf maar eens, dan verneem ik jou mening hierover wel.

Hierna ben ik even gaan kijken wat snippy voor mij kon betekenen
duidelijk dat ik daar geen muisvingers voor heb om dat netjes te doen, wel leuk om te weten dat het bestaat.
De twee volgende kende ik al en heb ik dus ook niet geprobeert, wel http://www.fotoaanpassen.nl/ dat was nieuw voor mij, dus daar ben ik ook langs geweest, zeker omdat het online gebeurt en direct klaar is voor gebruik zie ik daar wel mogelijkheden om mee verder te gaan.

2 opmerkingen:

23 Dingen zei

Het hoeft ook niet direct een werk-connectie te hebben hoor. Gewoon lekker rommelen voor de lol, is ook heel goed. Zeker in het 23 Dingen verband.
Snippy. Als je de shift toets ingedrukt houdt (of ctrl - even zo uit het hoofd), dan kun je een recht kader trekken.

netsooj zei

Ik zal snippy nogmaals tevoorschijn halen dan om te bezien of ik wel vierkanten kan maken met de muis in combinatie met