Pagina's

donderdag 3 juni 2010

De bibliotheek in Roermond is ....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lollig:0)
ga binnenkort ook proberen een filmpje te plaatsen.

Dionne zei

en precies de goede kleur rood

Monique zei

leuk dit filmpje Twan!
Bedankt voor het Flickr-antwoord, bij Picasa staat dat idd ook; Blog this, maar bij Flickr heb ik dit dan over het hoofd gezien!
Blond, blond, blond!
Ik wil juist zoveel mogelijk 'zelluf' doen, grrrrrr....
Maar ik ga het uitzoeken, je ziet het vast wel, het zijn dan wel geen biebfoto's want dat doen er al zovelen, ik houd me bij mijn passie van brocante en emaille en daarmee kan ik misschien ook nog wel 's iemand mee gaan prikkelen, wie weet!

Monique zei

Twan, hellup, ik ben nog steeds blond!!!!
Ik krijg 't Flickr-ding niet voor mekaar!
Ik flikker 'm 't liefst ook eruit, maar ik moet hé?!
Ik sta op mijn fotootje, klik 'm aan, blog this en dan komt Cindy haar adres/blog te voorschijn, dus zij had mijn foto even op haar blog staan, hihi. Dat is onderling alweer recht gezet!
Ik weet 't ff niet meer en daarbij vind ik Flickr minder gebruiksvriendelijk dan Picasa, maar dat komt natuurlijk dat ik daarmee al een tijdje werk.
Wil je deze blonde blog nog een stapje verder helpen???