Pagina's

dinsdag 25 mei 2010

Youtube filmpje in bericht moeilijk, dacht het niet

5 opmerkingen:

Monique zei

hoi Twan, ga ik ook proberen!
leuk filmpje trouwens, zijn dat biebmiepen die dit zingen??????????????

23 Dingen zei

Dit zijn de mensen van Bibliotheek Gouda. Zij waren de allereerste bibliotheek die 23 Dingen hadden gedaan.
Ik verwacht natuurlijk van jullie ook zoiets dergelijks aan het einde van de rit!

Monique zei

Ha Ha, zie je ons al jodelen?!
Bedankt he Twan voor de tip van de kleur van mijn berichtjes! Gisteravond in bed, daar verwacht je toch eigenlijk iets anders te doen ehum, schoot me te binnen dat dát het probleem zou kunnen zijn omdat ik weer heb zitten te violen met kleuren en dat vind ik zoooo leuk! Ik weet alleen nog niet hoe ik mijn blog in al die leuke gearceerde vakjes kan krijgen zoals jij dat bijvoorbeeld hebt gedaan? Ik weet wel dat ik verscheidene mogelijkheden heb met modellen, maar dan nog!

Monique zei

Hoi Twan, ik wil graag de widget van het weer op mijn blog, maar ik heb al verscheidene pogingen gedaan zonder resultaat.
Op Hyves gaat dit gemakkelijker en ik dacht dat ik dit hier ook zooo had gepiept, niet dus.

netsooj zei

Irom, in je dashboard voeg je een gadget toe, mijn weer widget is gemaakt door html in te voegen
maar er zijn er meerdere, dus struin gewoon eens door de widgets (gadgets)